2012. július 31., kedd

One week left

Már napok óta az itteni reklámokról szeretnék irni, és nem arról, hogy utálatos, hogy kb. 10 perc műsort követ min. 8 perc reklám, hanem, hogy azért vannak nagyon jó kis reklámok, amik úgy megütik az embert, vagy megérintik, amik hatással vannak rám, amit szivesen nézek, ami minőségi...a sok idétlen mellett. De két napi keresgélés után sem találtam meg azt amelyiket be szerettem volna linkelni, igy ez a téma még várat magára.
1 hét múlva már ilyenkor otthon leszünk, már otthoni idő szerint is. Valahogy még most nem tudom felfogni, és csak a Gábor blogját olvasva kezdtem el kicsit azon gondolkodni, milyen is lesz otthon. Bennem valahogy inkább az a kérdés kering hetek óta, milyen lesz az út. Eszembe jutnak régi jó szomszédom szavai: Minél többet repül, ő annál többet parázik, annál idegesebb.
Nem repültem életemben túl sokat, és mindig is élveztem, de valami oknál fogva baromi sokat nézegettem mostanában az Air China honlapját. Talán csak azért mert kinaival állunk szemben? Fogalmam nincs miért vannak kétségeim, vagy inkább félelmeim, de valahogy biztosan akarom tudni, hogy jó lesz a gép, hogy gyorsan el fog telni a röpke 30 óra...
Szóval már kivülről tudom hogy néznek ki az Air China gépei belülről, melyik az öt legmegbizhatóbb légitársaság (nincs közte az Air China :(, de Peking ott van az elsők között, ami a reptér forgalmát illeti), hol vannak a vészkijáratok :D
De hogy miért is ezt választottuk? Hát anno mikor eldöntöttük hogy augusztus és nem december, már több heti keresgélésen voltam túl, s már nagyon untam az online weboldalakat fürkészni, és összehasonlitó táblát preparálni csak azért, hogy a lehető legolcsóbbat találjuk meg. Már a Cseh Légitársaságtól kezdve, a Thai Airlines-on keresztül minden szóbajött, akár csak az Air China. De végül úgy döntöttem irodán keresztül foglalunk, mert már nincs kedvem szenvedni azzal, hogy a millió egy megnyitott ablakon a Mozzillában átlássam a helyzetet és megtaláljam a legjobbat.
A cél az alacsony ár mellett az volt, hogy ne keljen 50 órát utazni, egy napot várni reptereken...
Igy besétáltunk a Flight Center-be és ott helyben lefoglaltuk az első ajánlatot amit az ügyintéző adott, miután elmondtuk a feltételeinket.
És szerintem én máskor is igy fogom csinálni. Mert igen találhattunk volna 200 dollárral is kevesebbért online (50 órás úttal), de ha arra gondolok hány héten keresztül lestem a képernyőt, mennyi energiát fektettem bele, mennyit agyaltam...rájövök, ha már ennyi pénzt kiadok, csinálja ezt helyettem más.
Szóval hétfőn go away Sydney - Sanghai - Peking - Frankfurt - Budapest útiránnyal :)
Magyarország SEE YOU SOON :)

Nincsenek megjegyzések: