2012. július 24., kedd

Mo vs Au

Ma megint megállapitottam, hogy az otthoni rendszer még akkor is mérföldökre el van maradva az ittenitől, ha itt sem működik minden tökéletesen.
Hosszú küzdelmek után ugyanis idén beadtam a derekam az otthoni kormánynak, és feladva a büszkeségem és az elveim, azt mondtam ba....tok meg vigyétek az én pénzem is. Bár nem örömmel, csak inkább tehetetlenség hiján átléptem az állami nyugdijrendszerbe.
Na ez volt hónapokkal ezelőtt és hát az OTP honlapján lévő információ alapján, és levélke szerint amit kiküldtek az otthoni cimemre, május 31-vel le is zárták az egyenlegem, se ennek megfelelően majd utalják a nettó hozamom. Na ugye már az is felháboritó, hogy csak a nettó hozamot, mert a fene se tudja megmondani mi minden féle jogcimen levonnak majd különböző költségeket, ami ellen még egy szavam se lehet, de az, hogy lassan július vége van, és még mindig egy fillér sincs a számlámon, az már még inkább bosszant.
Főleg azok után, hogy itt két hét alatt még a Gábor adójóváirása is megérkezett a számlájára úgy hogy levélben lett feladva, szóval először megjárta az Austral Post-ot is.
Ja és munka: A Bunningsnál nem csak jutalom osztás volt, hanem mint a mai bérpapiromról kiderült béremelés is. Plusz kétdollárhuszonkétcent :). Még pár év és én leszek a családfenntartó :D

5 megjegyzés:

Gigi írta...

Sziasztok!

Gratula a béremeléshez, bónuszhoz, és a sikereitekhez is! :-)))

Ügyesek vagytok, csak így tovább!


Gigi

perec írta...

Köszi Gigi, próbálunk mindig jobbak és jobbak lenni :)

Juanita írta...

Nem akarlak elkeseríteni, de sztem ne várj egy vasat sem a nyugdíjad reálhozamából. Laca is náluk volt, mi is idén léptünk vissza, mert úgyis tök mindegy, nyugdíj itthon már aligha lesz, és reméltük, h hátha legalább a reálhozamból látunk valamit. Egyikünk sem kap. ZÉRÓ az eredmény, pedig nagyon erős befizetők voltunk...

perec írta...

Juanita,
Annyit tudok, hogy a hozamom 100.000 fabatka fölött zárt egy kicsivel, ami persze még nem a nettó hozam. Hát el vagyok keseredve, ha nullára hozzák ki ebből a nettó hozamot. Pedig az alapján amit te irtál elég nagy az esély rá...
Egyébként melyik pénztárnál voltatok?

perec írta...

Ja hülye kérdés, irtad, hogy OTP-s volt a férjed :)
Hát komolyan utálatos, ami otthon folyik!!!! Már tavaly is fel voltam ezen az egészen háborodva, ezért elvi kérdésből át sem léptem, de akkor még legalább kaptak is valamit belőle az átlépők...
Most meg 0? Na két hét múlva kiderül :)