2012. július 2., hétfő

Fejlődés erőfeszités nélkül nem létezik

Ha egy könyvelőnek azt mondják miért nem viszed el az adóbevallásotokat egy könyvelőhöz, megcsinálja 50 dollárért, minek szenvedsz vele az kb. olyan, mintha egy varrónőnek azt mondanánk, vidd el a ruhád átalakitattni egy varrónőhöz.
Nem azért csinálom, mert sajnálom az 50 dollárt, hanem mert szeretem a kihivásokat, és folyamatos kényszert érzek a fejlődésre. Már évek óta mondtam, hogy hiányzik az életemből a tanulás, és most élvezem, hogy idegen nyelven láthatok bele abba amit otthon csináltam, és belső kényszert érzek arra, hogy itt is megtanuljam, hogyan kell ezt csinálni.
Hisz vajon mit keresnék itt ha nem a fejlődés vezérelne. Minek jöttem volna 20 ezer kilométerre el az otthonomtól, ha nem úgy szeretnék haza menni, hogy több vagyok, mint voltam.
Ülhetnék itt a babérjaimon, élhetnék abból amim van, csak annyi angol tudásból, amit kihoztam, csak annyi képességből ami velem volt, de akkor vajon miért nem otthon ülök a babérokon?



"Az első krémestől még senki sem lett kövér, és tíz-húsz cigarettától sem dohányos. A rászokás folyamata a döntő. S ahogy a rosszra, a jóra is rá kell szokni. Vérré, reflexszé, ösztönné, jellemmé, és végső soron sorssá csak az lesz, amit sokszor ismételünk. Ha valamiben nincs hosszú időn át tartó munka: sohasem lesz a miénk."
Müller Péter

"A teljesség felé több út vezet, és könnyen előfordulhat, hogy a nehezen járható tövises ösvényen mezítláb haladva többet profitálunk saját gyötrelmeinkből, mint a kövezett úton könnyen sikló jármű vezetője a maga úti élményéből."
Balla D. Károly

1 megjegyzés:

szerető anya írta...

Sok sikert a tanuláshoz és a nyelv fejlődésedhez.csak túl ne feszidd magad