2012. július 24., kedd

"You did good!" (Jól csináltad!)

Legalábbis a Bunnings szerint, ugyanis ez állt annak a bérpapirnak a boritóján, ami a jutalmamat részletezte. A belsejében meg szépen megköszönték, hogy hozzájárultam a Bunnings vevők bizalmának megnyerésében és épitésében, és hogy örömmel tölti el őket, hogy ezért adhatnak nekem egy kis bónuszt, ami nem kevebb mint bruttó 360 dollár plussz 200 dollár Bunnings ajándék utalvány. Ja de azért kérik cserében, hogy tartsam meg a remek munkám jövőre is :).
Na ennek örömére ma elkezdtem nézegetni, hogy mire is vásárolhatnám le a 200 dollár ajándék kártyát. Gondoltam én naiv, majd valami nagyobb Bunningsban találunk egy olcsó wardrobe-ot, mert ami most van lassan szétesik, és akkor lecseréljük. Hát ha eddig azt gondoltam, hogy azért minden megfizethető áron van itt a keresetünkhöz képest, most visszavonom ezt a kijelentésem.
Szóval én 200 dollárból, azaz 44000 magyar fabatkából gondoltam már kapok egy olyan lapokból álló, szereld otthon össze szekrényt. Na hát a 200 dollárom max. egy ajtóra futja, vagy pár polcból álló polcrendszerre. még egy válfatartó rúd is 50 dollár felett van.
Na jó, gondoltam akkor nézzük meg Ikeát, már csak kiváncsiságból, mert ugye az ajándék utalvány csak a Bunningsban vásárolható le. Szóval rákerestem a wardrobe-okra és hát 700 dollár körül találtam olyat, aminek undoritó a kinézete és még nagynak se nagy. 500 dollár alatt lehet kapni szép kis rudakból, fém rácsos tárolókból álló szekrényt, ami inkább néz ki egy konyhai tárolónak, mint hálószoba bútornak...
Gondoltam megnézem az otthoni árakat is, s majd felapritva kihozom a bőröndbe. De nem mertem, mert ha itt igy el vannak szálva az áraktól, már ami a bútort illeti, akkor mi lehet otthon.
Na erre most eszembe is jutott, hogy Kath-nél valami tervező járt ma és magyarázta, hogy kellene átalakitani a szobákban a berendezéseket. Holnap lehet meg is kérdezem nem akarják-e nekem adni valamelyik szekrényüket, mielőtt kidobnák :)
Ja és visszatérve a jutalomra, Gábor azt mondta legyek büszke magamra,  főleg azért mert a kolleganő akivel felváltva csináljuk a melót, egy fillért se kapott.
Hát nem tudom, büszke vagyok, de azért sajnálom, még akkor is, még ha jogos is.
Ja és még egy öröm hir, megkaptam az adójóváirásom is, vissza kaptam az összes befizetett adóm, ami nem kevesebb mint kettőezerkettőszázhuszonötfabatka :), s rögtön meg is leptem magam egy ilyennel:

Ugye milyen szép szine van? :D
Gyorsan le is rajzoltam magam vele :)



Ja és senki ne lepődjön meg otthon , ha szuvenirként szerszámoskészletet kap :D



1 megjegyzés:

szerető anya írta...

Nekem jó lesz a szerszámos készlet.úgy sincs egy normális csavar húzom.és nagyon büszke vagyok rád hogy az akadályokat sikerült átlépned és meg van az eredménye!!!!!!!!!!!