2012. június 21., csütörtök

Vevoszolgalat

Ha mar a burokraciat vesezgettem meg kell hagyni, hogy a Customer Service (ugyfelszolgalat...) sem jobb. Fel eve vettem egy ASUS EeePC-t, s hat egyik nap ugy dontott az aksitoltoje, hogy nem mukodik. Ugye ez egy tartozek, szoval elvileg van rajta jotallas, vagyis nekem eszembe se jutott az ellenkezoje. Elso dolgom az volt, hogy visszavittem az uzletbe ahol vettem, hogy csereljek ki. Kozoltek, nekik nincs keszleten, s bar vissza tudjak ok kuldeni a szerviznek, de legyek olyan szives, hogy en hivom fel a szervizt es kuldom vissza,mert az gyorsabb...
Masnap egesz delelott azzal jatszottam a munkahelyen, hogy probaltam elerni a szervizt. Elsonek ugye a szokasos dolog, ha az ember felhiv egy ugyfelszolgalatot, valassz a menupontokbol, ami nekem ezzel a nyelvtudassal nem mindig egyertelmu melyiket kell valasztani (bar ez sokszor meg otthon se az :D).  Szoval nagynehezen eljutottam odaig, hogy milyen menupontot kell valasztani, azonban folyamatosan csak azt mondogatta a ket zene kozt egy gepi hang, hogy egy varakozo van elottem. Tartottam tobb mint negyed oran at a vonalat de semmi. Probaltam tobbszor is, semmi.
Meg du. a mobilomrol is megprobaltam oket elerni, de csak annyit ertem el, hogy lement tobb mint 10 dollar a szamlamrol, de a telefont senki nem vette fel.
Ekkor mar annyira duhos voltam, hogy azt kereztem milyen email cimre irhatok nekik egy nagyon szep kis levelet.
Eloszor azonban megint vissza az ertekesitohoz, hogy rabeszeljem, kuldje o vissza a szervizbe az adapterem, mert en nem erem el oket. Bicajra ujra fel, irany a bevasarlokozpont. Ott rutinosan a penztarhoz mentem, de ok atpasszoltak egy ujabb eladonak.
Na itt jott el az a pont, amikor azt mondtam mar magam sem tudom akkor most mi van. Ez az elado ugyanis allitotta, hogy az akumulatorra meg a gepemre van garancia, de a tartozekokra nincs. Szoval vennem kell egy ujat, ami 100 dollar. Es ez nem vicc, 100 dollar egy masik gyartotol, mert az ASUS-et nem forgalmazzak. Na engem se vettek palira.
Megkoszontem szepen, es kozoltam, akkor megyek es veszek az ebay-en 20 dollarert.
Este mar irtam a szep kis levelet az ASUS-nak, amiben kikertem magamnak, es mar majdnem kozoltem, hogy en bizony soha tobbet nem veszek ASUS termeket, mikor is azt mondtam, ok, meg kapnak egy utolso eselyt.
Felhivtam megint, s lass csodat, du. 5-kor mar ok se voltak olyan elfoglaltak, valaszra leltem. Azt azert nem mondhatom, hogy a pasi baromi megerto volt a nem perfekt angol tudasommal szemben, de unott hangon azert csak elmagyarazta hova kell mennem, es ott kicserelik. De mondjuk ha nem kerdezek ra, hogy most akkor valami azonositot meg ad-e amire majd hivatkozhatok (mert hogy a jotallasi jegyben az van, hogy azt feltetlenul irjam fel), akkor o onkent fel se hozza. Szoval megadta a cimet, ahova vagy elkuldom, vagy elviszem...
Masnap Gabor a delelottott atutazta (mert hogy a szerviz a varos masik feleben van) miatta, de mindenfele ellenkezes nelkul adtak egy ujat vegul.
Hat azota is agyalok rajta, hogy azert egy nem tul elegedett hangnemben irni kellene az ASUS szerviznek egy visszajelzest, miszerint a szerviz szolgaltatasukkal nem vagyok a legelegedettebb, s hogy talan a nagy es kiskereknek sem artana ismerni a garancialis felteteleket pontosan.
S hogy oszinte legyek nem ez az elso, es azt hiszem nem is az utolso rossz tapasztalatom itt Ausztraliaban a Vevoszolgalattal kapcsolatban...
Ez azt hiszem itt se jobb mint otthon, s raadasul egy idegen nyelven intezni valamit, ahol baromira szogletesek, hat nem egyszeru...

Nincsenek megjegyzések: