2012. június 6., szerda

Akkor mától tegeződünk...

... mert hogy Gábor is betöltötte a 30-at :DDDD

Azt mondják a legjobb öröm a káröröm, de majd akkor is ezt mondom, ha visszakapom szülinapomra azt, amit ma Gábor kapott tőlem? :)
Mindenesetre szerintem felejthetetlen volt számára a 30., s nekem is, mert bár én nem ugrottam vele, de nagyon élveztem a mai napot.
Vele együtt izgultam, sőt ideges voltam, mert azért a félelem bennem volt, mi lesz, ha nem élvezi, ha nem mosollyal az arcán landol, ha...
De szerencsére mint a kép is mutatja...nem volt gond. (Bár lehet a nadrág másról tanuskodna :D)
Egy biztos, egyszer nekem is ki kell próbálni az ejtőernyős ugrást!!!
Este meg egy kis levezetésnek még egyszer felvittem a felhők közé Gábort. Elmentünk vacsizni a Sydney Tower-be és végre éjszakai fényben is megcsodálhattuk Sydney-t. Nagyon jó kis hely (ennyi pénzért már lehet is :D). Az étterem forgott körbe és egy óra alatt 360 fokos kilátás tárult elénk :).
Hát élmény volt a mai nap, csak kár hogy ilyen is csak egy évben egyszer van :(. Na jó talán az én szülinapomra majd Gábor is kitesz magáért!

Nincsenek megjegyzések: