2012. június 7., csütörtök

Augusztus 7. 8:45

Az idő amikor újra magyar földön landolunk.
Megváltoztatva az eredeti tervet, nem decemberben hanem már augusztusban haza megyünk látogatóba. Anno, mikor Gábor ragaszkodott a decemberhez, millióegy érvet tudtam ellene felsorolni. Most, hogy  már a repjegy is megvan augusztusra, millió egy érvet tudok felsorolni augusztus ellen.
Fogalmam nincs miért nem örülök úgy mint kellene, hisz már régóta szerettem volna kicsit haza menni, hisz annyiszor elmondtam az elmúlt közel tíz hónap alatt, hogy bár csak egy hétre haza mehetnék... Most meg semmi, semmi örömöt nem érzek még. Lehet, hogy csak mert belegondoltam, hogy megint közel a nulláról kezdhetem majd, ha visszajövök? Már ami az anyagi részét illeti. Hogy tudom nem igazán tudok haza vinni ajándékokat, még mindig az anyagi része miatt.
Vagy csak egyszerűen félek, hogy rossz lesz megint visszajönni, hogy gyorsan elrohan a 3 hét, vagy talán amitől még jobban félek, hogy hiányozni fog az itteni élet...
Hát fogalmam nincs, mitől kavarodtam így meg (vagy részben tudom), de az biztos, amennyire vártam, hogy haza menjek, most annyira félek is tőle...

4 megjegyzés:

Juanita írta...

Csak jótanácsok: ne aggódj előre. Elég lesz akkor, ha bekövetkezik az, amin aggódni "kell". (már ha kell...)
Örülj annak, aminek lehet, ne kombináld olyan dolgokkal, amik miatt a jó dolgoknak is csak az árnyoldalát látod később.
Szóval ne a pénz legyen az utazás fő motivációja, hanem az, h kicsit Mo-on lehetsz, mesélhetsz az élményeidről, és majd ha visszautazol, akkor azokból a pillanatokból töltődhetsz. Fiatal vagy, élvezd a napos oldalát a dolgoknak! :)

szerető anya írta...

Tudod Katám amikor elolvastam a bloggodat ugyan ezeket a szavakat mondtam egy emberkének ,de szerintem mind ketten félünk attól hogy gyorsan elszalad a 3hét és megint nagyon nehéz lessz a búcsúzás de azt is ki kell bírni mint mindent.

perec írta...

Juanita,
Köszönöm a tanácsokat :)
Igazából nem a pénz a fő motiváció, és magam sem értem mi van velem. Igazából úgy éreztem mindenki alig várta, hogy menjek egészen addig még nem döntöttem el, hogy most megyek, megyünk...
A pénz csak azért érdekel, mert végre olyan munkákat csinálok, amivel jobban keresek, és hát most azért 1 hónap kiesik, s nem sok marad a számlámon, mire visszajövök. De hát igaz egész életemben máról holnapra éltem, szóval még azért annál mindig jobb lesz :)
Köszi még egyszer a pozitív gondolatokat!!!
Próbálom a legeslegjobbat kihozni ebből is :)

perec írta...

Anya,

Megbeszéltünk mindent email-ben :)
Millió puszi neked, és ígérem holnap mosolygok, ha te is :)