2011. december 3., szombat

Kikapcs

Mert hogy néha azt is kell, és néha erre is van időnk. Nem sok, mert G.-nak szinte minden nap dolgoznia kell, de végre volt már két hétvége is, amikor el tudtunk menni kirándulni.
Múlt hétvégén a Blue Mountainsban voltunk. Ez volt a névnapi meglepim, szóval nekem csak fel kellett kelnem jó korán, felöltözni, és csak élvezni mindent. Tényleg igazi meglepi volt, mert csak abból sejtettem hova fogunk menni, hogy korán kellett kelni, de ezt is csak vasárnap reggel tudtam meg.
Szóval minden előkészülés nélkül vágtunk neki a 100 km-es útnak, ami elvitt minket az egyik legismertebb és legszebb helyre itt Ausztráliában.
2 órás vonatút után (fejenként $ 10) érkeztünk meg Katoomba-ba, ahonnan indulnak buszok, amik körbevisznek a hegységben. A legismertebb társaság kicsit többe került, mint egy kevésbé ismert társaság járata, de erre csak utólag derült fény. $ 58-ért 19 megállót biztosítottak, plusz egy-egy utat a skyway-en, railway-en és elvileg a cableway-en, de ez sajna most nem működött.
Összesen kb. 5 órát töltöttünk el, sétáltunk az őserdőben, megnéztük a Three Sisters-t, egy-két vízesést...
Számomra feledhetetlen élmény volt.
Ma nem tettük ki a lábunk a városból, mégis egy élménydús napot tudhatunk magunk mögött. Ma én voltam a programszervező :). Rögtön egy egész csomagot meg is vettem a látnivalókból, így olcsóbban jöttek ki a belépőjegyek. Sétáltunk Darling Hourbor-ban, elmentünk az Aquariumba, a Wild Life Parkba, és felmentünk Sydney egyik legnevezetesebb látnivalójába, a Sydney Tower Eye-ba. A Wild Life kihagyható lett volna. Nem olcsó, és hát nem nyújtott túl nagy élményt nekünk. Az Aquarium sokkal jobban tetszett, láttunk nagy cápákat, rájákat és a tengervilág számtalan kis állatkáját. Olyanokat is, amit eddig csak képen, vagy még ott sem láttam.
A leginkább mégis a Tower (torony) nyűgözött le. 300 m magasból szemlélhettük körbe Sydney minden egyes pontját, s mindent ameddig csak a szem képes ellátni :). Azt hiszem ez kihagyhatatlan, úgymond kötelező mindenkinek aki egyszer Sydney-ben jár.
Jövő hétvégi program Manly Ocean World, még ez is benne volt a pakkban.
Élmények gyűjtése tehát megkezdődött, most már csak dolgozni kell ezerrel, hogy még szenzációsabb helyekre tudjunk majd eljutni!

2 megjegyzés:

anyátok írta...

Mondom én hogy egykis irigység van bennem-mert csodálatos dolgokat láthattok.Mi este jártunk a toronyba de szép volt a kívilágitott város is,

KatA írta...

Nappal is nagyon szép volt, jó messzire el lehetett látni.
Majd egyszer újra itt lehetsz te is!!!!! :)