2011. december 11., vasárnap

Tanulás

Ugyebár az, hogy tanuló vízummal vagyunk az országban azt a kötelezettséget vonja maga után, hogy tanulnom kell. Az elmúlt három hónapban csak angol kurzusra jártam, hogy kicsit fejlesszem az angolom. Hát mivel itthon sok időm nem volt tanulni, nem fejlődtem annyit, mint szerettem volna, de így is azért sokat segített a suli abban, hogy legalább meg merek szólalni, és nem riadok meg, ha valaki hozzám szól angolul.
A suli lassan azonban véget ér, és keresni kell másikat. Na ez már nem könnyű, mivel bár elképzelésem van arról, hogy mit szeretnék tanulni, de nehéz olyan sulit keresni, ami minden szempontból megfelel.
Először a könyvelésben gondolkodtam, csak ebben dolgoztam évekig, s hát közel áll hozzám. Vannak is olyan képzések, amik árban megfelelnek, az egyedüli baj, hogy estin megint heti 5 napot vesz igénybe, délután 5-től 9-ig. Ami azt jelenti, hogy a Bunnings és egyéb munkák mellett elég leterhelő lesz minden egyes napom. Arra már rájöttem, hogy ezt hosszú távon nem lehet így csinálni, hisz a szervezetem kikészül. Három hónap alatt mínusz 4 kg-nál járok, ami azért van mert reggel nem tudok enni, utána meg sokszor időm nem volt az evésre. Szóval azt hiszem minden képen az lenne a jó, ha csak hetente max 3-szor kellene bejárni suliba. Hisz bár tanulni jöttem elsődlegesen, de ahhoz, hogy elérjem a céljaim az otthon hagyott dolgaimmal kapcsolatban  most még a munkának kell lennie az elsőnek.
Így most kezdem feladni a ragaszkodásom a könyvelő sulihoz, és gondolkodom már másban is. Az egyik felem nagyon is szeretne valami újat tanulni, otthon is mindig akartam valami mást. Így jött képbe most épp az esküvőszervezéstől kezdve az újságíráson át a személyügy területe és még millió egy kis gondolat, aminek az ügynököm nem fog örülni, hisz azt gondolta, legalább én tudom mit akarok :).
Igen tudom mit akarok, hetente max. 3 napot szánni a tanulásra, de hogy mit is szeretnék igazán tanulni... kezdem magam se tudni :D.
Nem egyszerű összeszervezni a dolgokat. Van egy jó munkám, s mellette csöppennek apró munkácskák is, amik nagyon jól jönnek, de ilyenkor olyan jó lenne ha egy nap nem csak 24 órából állna.
De legalább a hétvégék szabadok, egyenlőre...

1 megjegyzés:

szerető anya írta...

Nagyon örülők hogy ilyen szép helyeken jártatok karácsonykor de alelkemből valami nagyon hiányzott