2011. november 24., csütörtök

Miért jöttem?

Ha valaki megkérdezi miért jöttem Ausztráliába, ma is azt válaszolom, amit két hónappal ezelőtt válaszoltam volna:

ELSŐDLEGESEN, hogy TANULJAM A NYELVET!

Másodlagosan, hogy ÉLMÉNYEKET SZEREZZEK egy nem mindennapi országban!

CSAK harmadsorban, hogy pénzt keressek!!!!!!!

S ezt így érzem most is, s amikor valaki azt mondja, arra, ha valaki 12 órát ledolgozik, egy héten akár többször is, heti egy szabadnappal, hogy "legalább most jól keres", nálam a biztosíték nem kicsit kicsapódik!!!! Nem éri meg mindenáron hajtani a pénzt, mert azt az időt, amit pénzkereséssel töltünk, senki nem adja vissza nekünk, s ha nem hagyunk időt sem pihenésre, sem arra, hogy tényleg gyűjtsük az élményeket, akkor ha hazamegyünk nem fogunk mást érezni, csak ürességet, mert hiába lesz teli a puttonyunk pénzzel, ha nem mondhatjuk el, hogy igen, élveztük minden egyes pillanatát!!!!
Persze az élményekhez pénz kell, mondhatni ördögi kör, DE 12 órát dolgozni nem biztos, hogy normális, s nem biztos, hogy megéri!!!!!!!!!!! Nekem nem érné meg, számomra nincs az a pénz, amiért érdemesnek érzem széthajtani magam, és amiért nem sajnálnám az időt, amit nem a szeretteimmel töltök.
Egyetlen dolog vinne csak rá, a tisztelet aziránt akinek dolgozok, s az, hogy szüksége van a munkámra, de a pénz miatt SOHA!!!!!

Mert amiért én jöttem:

ELSŐSORBAN, hogy TANULJAK!!!
Másodsorban, hogy ÉLMÉNYEKET SZEREZZEK!!
harmadsorban, hogy pénzt keressek!

4 megjegyzés:

aferi írta...

Teljes mértékben egyetértek!
Itt is kopogtat a -majdnem nyár- Tél.

aferi írta...

Boldog névnapot kívánok a kis családom nevében is!

Kata írta...

köszönöm szépen :)
Itt végre kisütött a nap :)

szerető anya írta...

ez egy őszinte és szivből jövö irás)