2011. november 10., csütörtök

Az új munkahelyem

elölről
 
 
hátulról :)
 
mert hogy Team Member (csapattag) lettem a Bunningsnál. Mától hivatalosan is van munkám. Egy nem kicsi cég Customer Service-ének (ügyfélszolgálatának) fogom erősíteni a csapatát, nem kis meglepődésemre.
Hetek óta mást sem fújok, hogy ezek hülyék, ha felvesznek, és láss csodát tényleg azok. Na jó tudom én, hogy jó vagyok, de még magam sem értem, hogy miért pont én. Hogy lehet, hogy jó pár ozival szemben, és olyan emberekkel szemben, akik évek óta itt élnek, pont engem, a magyar bevándorlót választották, aki nem kicsi nehézségekkel beszéli csak a nyelvet.
Én már azt hittem a második fordulón elvéreztem. A telefonos interjú annyira nem volt nehéz, mint amire számítottam, de mikor másik hét emberrel kellett angolul csapatban együttműködnöm, mikor mások előtt kellett magamról beszélni nem kis fejfájás közepette, azért meg kellett küzdenem magammal is.
A harmadik fordulón a menedzserekkel volt egy személyes elbeszélgetés, ahol elég sok szakmait kérdezgettek, szituációkat kellett elmesélnem, milyen tapasztalatom van, amikor reklamál egy vevő, hogyan oldottam meg... Hát bár egyfolytában beszéltem magam sem értem, hogyan tudtam ennyi mindent elmondani angolul. Talán köszönhetem annak, hogy idén kemény fél évem az üzleti angolra ment rá, és ilyen helyzetben sok szakszó előjön.
Szóval igen, ott vagyok a Bunnings csapatban, ami nem kis teljesítmény még ebben az országban sem, hisz egy multi, egy Ausztráliában nem kevés áruházzal büszkélkedő cégről van szó.
Szóval még ha csak  heti 20 órában is, de igen, végre van munkám, és igen elértem, hogy egy neves ausztrál cégnek dolgozhassak :).
A következő lépés a melbourni Bosch :)




5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratula!!!!!!!!!:-)Jé tényleg tudok írni:-)Sz.

hadeil írta...

Gratulálok! Szupi vagy! Megcsináltad! :)Kitartást hozzá!

anyátok írta...

néztem a legujabb képeidet irigyellek egy kicsit benneteket. puszi

főző kata írta...

sok sikert az uj munka helyhez nagyon örülők hogy ilyen szép helyre vetek fel de más is nagyon büszke lenne rád anya millió pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

perec írta...

:) köszönöm mindenkinek, főleg anyukámnak, hogy ennyire büszke rám!!!!!
:)