2011. október 15., szombat

3-4. hét

Bármennyire is szeretnék napi szinten írni nem jön össze. Ennek részben oka az időhiány, részben azonban az, hogy annak ellenére, hogy sokan azt mondták, az első egy hónap még jó lesz, csak utána jön a mélypont, én ezzel nem így vagyok. Engem már az elejétől kezdve elér sokszor utolér a rosszkedv, a mikor megyünk már haza érzés. Talán ma volt az első délután, amikor végre jól éreztem magam, amikor végre nem foglalkoztam azzal, hogy mi lesz, mikor lesz már munkám... Ma délután végre eljutottam beachelni (nem strandolni, azt mondták ez nem strand, itt nincsenek medencék, csak óceán :)). Szóval Cooge beach-en napoztam egész délután, és ez most igazán feltöltött.
Az elmúlt két hét röviden. Végre láttam koalát és kengurut is, de csak a Koala Parkban.
Állandó munkám még mindig nincs, de már voltam három rendezvényen. Szombat délelőtt egy ázsia esküvőn, este egy esküvő előtti lánybúcsún, szerdán pedig egy szülinapi buliban. Felszolgáltam mindhárom alkalommal. Mind a három indiai buli volt. Érdekesek a különböző kultúrák, és hogy mi európaiak mennyire mások vagyunk mint az ázsiaiak. Persze ők ránk mondják, hogy mennyire egyformák vagyunk, míg nekem meg ők egyformák. Mindegyik szívja az orrát, borzasztó módon, és még mindig nagyon idegesít. Én meg fújom nekik az enyémet, nehogy már nekik jobb legyen mint nekem :).
Eszembe jutott még egy jó nap, vagy legalább is pár jó óra. Egyik nap begyalogoltam a suliba. Hát az is igazi feltöltődés volt. Röpke 5.5 km, de a legjobb része a Centenial Park volt. Hatalmas park. Akkora mint fél Kecskemét, vagy mint egész Kecskemét :). De a lényeg, hogy nagyon szép, és nagyon jó volt egy kicsit a természetben lenni.
Minden nap eszembe jut egyébként ez-az, amiről érdemes lenne írni, de ilyenkor valahogy semmi nem jut eszembe.
Ja egy-két dolog, ami másképp működik: tényleg másik irányba folyik a víz (a kutyakakát nem tudom, mert itt se kóbor kutya, se kutyakaka nincs az útcán :)), a zebránál nem csíkok vannak, hanem két csíkkal jelölik ki az átkelőt, és nem a zöld emberke villog, hanem a piros, mielőtt teljes pirosra vált. Az autósok nem tudják melyik sávba kell menni :D... több egyenlőre nem jut eszembe.
A skype meg egy jó találmány, de ahogy anyuka mondta, ez is olyan mint a műsajt. Na de szegénységben a műsajtot is meg lehet szokni.
Ja és ma sok-sok hét kihagyás után megint futottam. Hát azért a környezet itt sokkal-sokkal szebb. Óceánparton, sziklás parton futni azért nem mindennapi élmény.
Ja és elvileg lehet kommentelni is már, úgyhogy tessék írni a megjegyzéseket, kérdéseket...

Nincsenek megjegyzések: