2012. november 2., péntek

Szótlanság over

Hát kicsit elmaradtam az irással, ennek több oka is van. Első ugye hogy költöztünk, és hát pár hétig nem volt netünk.
Na ugye de net nélkül ki birja ki két hétig, igy hát vettünk egy Samsung Galaxy tab-ot. Én arra hivatkozba, hogy ezen majd olvasni akarok, mert hát egyszerűbb mint otthon megrendelni a könyvet és kiküldetni anyával, na meg olcsóbb is letölteni, de azért közben rájöttem jó ám ezen játszani is meg netezni...
Aztán itt van az is oknak, hogy megváltozott a suliban a timetable, igy most minden héten csütörtökön és pénteken járok, ami miatt meg nem tudok a Bunningsban dolgozni, csak hétfő kedd szerda. Szóval a húsz órámat három napban kell ledolgoznom, igy reggel hétre járok és ott vagyok kettőig, aztán háromra megyek babysitterkedni, és haza érek este 6 után. Közben kéthetente meg csinálok majd takaritást egy ismerősnél, meg már Kath szomszédja is lecsapott rám múlt héten, hogy segitsek be neki takaritani, vasalni...
Szóval jelenleg full time-ban el vagyok foglalva, amikor meg épp nem, akkor minden mással foglalkozom, csak a bloggal nem.
Na de próbálom majd azért mostmár karban tartani a dolgokat, ugyanis ötlet az van miről irjak, csak időt kell rá szánni.
Visszatérve a Tab-ra. Bár a modernizációt néha nagyon tudom utálni, a fejlett technológiákat, és azt a hihetetlen gyors technikai fejlődést, ami minket körül vesz, de ennek ellenére tudom szeretni ezt a Tab-ot, ami legalábbis az olvasást illeti.
Értem ez alatt azt, hogy bár borzasztóan hiányzik a könyv illata, a lapok tapintása, na meg valahogy a lapozás, a könyvjelző, az hogy fizikálisan érezzem a vastagságát, a súlyát a könyvnek, de mégis jó hogy bármit le tudok tölteni netről ingyen, vagy épp kis pénzért megvásárolni online (bár ezt a lehetőség még nem próbáltam ki). Nem beszélve arról, hogy kis helyen elfér, hogy állithatom a kijelző fényerejét, választhatok olyan hátteret, ami kevésbé zavarja a szemem, állithatom a betűméretet, a szint, szóval sok olyan dolgot, amit ey normál könyvnél nem.
Na de most ennyi, hamarosan majd más témával is jelentkezem...

1 megjegyzés:

Surján Enikő írta...

Szia!
Először is sajnálom,hogy hazajöttök,de az a lényeg,hogy kint is boldogultok és bizonyítottatok,igaz?
Én is rengeteget olvasok,de én jobban szeretem a Kindle-t,amit több hétig olvashatok feltöltés nélkül,nem bántja a szemet,nem tükröződik,és ingyen internet is van rajta,igaz csigalassú.Nem tudom ehhez hogy lehet ott hozzájutni én Amerikából rendeltem annak idején úgy volt a legolcsóbb.
További sok sikert!
Encsi