2012. május 4., péntek

Kerekes story

Hát ez a kis csodajárgány, aminek köszönhetően már sok-sok dollárocskát megspóroltam a  pénztárcámnak (mert ugye nem kell buszjegyet venni), és aminek köszönhetően lassan olyan vádlim lesz mint egy sportolónak :D. Még nem számoltam össze sem a pénzt amit hozott nekem (fogalmam sincs kidolgozta-e már az árát...), sem a kilométereket, amit napi szinten beletekerek, de az biztos, hogy a majdnem minden reggeli emelkedővel induló túrám elég jól megmozgatja az izmaim, a tüdőmről  már ne is beszéljek. De élvezem, hihetetlenül élvezem, s amikor olyan reggelre ébredek, mint ma, hogy inkább húzok magassarkút és tipegek benne a buszon, mint bicajra pattanjak, nem érzem jól magam, még akkor sem, ha tegnap azért nyavalyogtam, hogy elvesztem az összes nőiességem, mert már azt sem tudom, hogy kell magassarkúban járni, mert mindig csak ez a r....dt bicaj van. Szóval hiányzik, ha már egy nap nem használom. Egyébként elég járhatóak itt az utak bicajjal is, mert szerencsére elég szélesek ahhoz, hogy az autók simán ki tudjanak kerülni. Itt nem igazán fordul elő, hogy feltorlódnak mögöttem, van hely bőven kikerülni. De a kereszteződéseknél, a körforgalmaknál nem árt figyelni, mert hát van olyan autós, aki nem figyeli a kétkerekeseket. Bicaj út itt ahol élünk, Randwick környékén nem sok van, vagy inkább nincs, de a city-ben azért vannak kiépített kerékpár utak. De szerencsére tényleg nem érzem magam veszélyben az útakon.
Ja és ami baromi fontos a bicajom se kell félteni, bár mindig lezárom, de nem tudom elképzelni, hogy ha nem zárnám le akkor is bárki hozzá is akarna nyúlni. Nem állítom ugyan ezt a központról, de itt a külső negyedekben a kutya se lopja meg a másikat.
Mostmár csak egy jó kabát kellene, mert hát már a pulcsi kevésnek bizonyult, nem kicsit fáztam meg...
És ha már közlekedés. Azért itt is fel tud bosszantani ez-az. Pl. hogy egyes járatok "prepraid"-ek bizonyos időintervallumban, ami annyit jelent, hogy nem lehet a buszon jegyet venni. Szóval ha nem vettél előre, akkor nem tudsz felszállni. Hát engem ez ma oly annyira felbosszantott, hogy miután vettem tíz alkalmas jegyet, amit kétszer kellett volna lehúznom, mert ugye a központból hazáig nem jó csak a drágábbik, vagy ez duplán, én mérgemben egyszer húztam le és spóroltam kb. két dollárt. Na meg megkockáztattam, hogy elkapnak az ellenőrök (akiket 7 hónap alatt még  nem is láttam).
Ja és mostanában még a kocsivásárláson is elgondolkodtunk, mert hát elég olcsón láttunk egy kis fehér csodát, de végül nem cseréltük le a két kereket négyre (végül is a két bicajnak összesen megvan a négy kereke :D).
Amire viszont már nagyon szeretnék jegyet venni az a repülő ;)


2 megjegyzés:

szerető anya írta...

Nagyon várom már azt az idő pontot, hogy mikor jöttök haza.

szerető anya írta...

Nagyon várom már azt az idő pontot, hogy mikor jöttök haza.