2012. április 1., vasárnap

Téli időszámítás


Nálunk most kezdődik. Éjszaka vissza állítottuk az órát 3-ról 2-re, ami azt jelenti, hogy ma este már 6-kor sötét volt.
Nem mintha mostanában csináltunk volna bármit is 6 után, hisz G. többnyire dolgozik akkor, vagy épp én érek 6 után haza, de belegondolni is rossz, hogy holnap már sötétben kell hazatekernem és hát még lámpám sincs. Be kell szerezni reggel még egyet!
S az csak egy dolog, hogy sötétben jövök haza, de már az is biztos, hogy beach-re se fogunk menni esténként, csak az itthon ülés marad. Ez amit nagyon nem vártam én, és talán ettől is vagyok kicsit depis. Annyira jó volt már lassan egy éve élvezni a meleget, a napsütést, az esti világosságot.
De semmi nem tarthat örökké, a nyár sem, bár ha most haza mennék... :)
S ma miközben kerestem a kempingeket a neten (ugyanis egy hét múlva indulunk nyaralni egy ilyennel)...

... szóval közben elgondolkodtam, hogy talán kicsit későn idulunk neki ennek a kalandunknak. Hisz mit fogunk mi csinálni este 6 után a sötétben? Bezárkózunk az autóba és ijesztgetjük egymást a vadon közepén rémtörténetekkel? A legtöbb ingyenes kemping, vagy alacsony költségűben ugyanis más lehetőségünk nem nagyon lesz.
Hát lehet át kellett volna ezt jobban gondolnunk???? Lehet inkább be kellett volna tényleg fizetni egy luxus hajóútra? :)

Nincsenek megjegyzések: